IFL Final League

Turneringar / AFRO, BorasLegend, Erikzzon, ifl final league / Permalink / 0
 
Ja var ska jag börja? Jag blir så otroligt imponerad av att se våra svenska vikingar marschera i IFL Final League. Vilken FIFA dom bjuder oss på. BorasLegend har vunnit sina två första omgångar med 2-0 i matcher. Afro har vunnit båda sina omgångar med 2-1 i matcher samt 2-0 i matcher mot Ovvy. En stor profil inom FIFA som är en utav världseliten. Erikzzon har vunnit sina två omgångar med 2-0 och 2-1 i matcher mot erkänt bra motstånd.
När jag ser dessa killarna spela ser jag en ljus framtid inom Sverige när det gäller FIFA scenen. Dessa killarna har en bländande teknik och spelar ett spel som inte finns på denna planeten. Jag ser själv upp till dessa spelarna och kan säga att jag själv har kommit en bra bit på vägen genom att bara titta på deras matcher. 
BorasLegend och Afro är redan klara för kvartsfinal och Erikzzon är i princip klar för kvartsfinal om inte han skulle ha otroligt mycket otur. Detta betyder isåfall att tre svenskar är klara för kvartsfinal i en turnering med INTERNATIONELLT OTROLIGT bra motstånd.

Jag blir glad, uppspelt. Jag blir allting, på en och samma gång. Varför blir jag såhär? Jo för jag tror att Sverige kommer lära sig utav våra toppspelare. Vilket kommer göra att fler talanger kommer blomma ut och ta stora steg i rätt riktning. 

/ FIFAMAGAZINET
 
Till top